Announcement

Collapse
No announcement yet.

Zo plaats je een unban verzoek.

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Zo plaats je een unban verzoek.

    Het volgende formaat heb je nodig om een unban verzoek te plaatsen.

    Your name ingame:
    The time/date your ban occurred:
    The name of the Admin that banned you:
    The reason of the ban:
    Extra information you would like to add:
    Plaats hier jouw unban verzoek.
    http://gamerxserver.com/forum/forumd...?5-Ban-Appeals

    FAQ:

    Q: Hoe weet ik welke Admin mij verbannen hebt en om welke reden?
    A: Als jij verbannen bent krijg jij een tekst te zien in de chat. Daarin zul je alle informatie die je nodig hebt terug vinden. Het zal wel handig zijn als jij alle informatie uit de chat haalt en dat in jouw unban verzoek zal plaatsen. Hierdoor zal jij sneller geholpen worden.


    Q: Wat moet ik doen als mijn unban verzoek is geweigert?
    A: Dit komt alleen voor als jij hacks gebruikt hebt. Om deze reden wordt jij niet vergeven en zal jij dus permanent verbannen blijven in deze server.


    Q: Maar het was mijn broer/zus/vader/moeder/hond die de cheats/hacks gebruikt heeft!
    A: Voor de Admins is het moeilijk te geloven in deze excuusjes, maar meestal wordt er dan toch een tweede kans gegeven om jezelf te bewijzen. Als er genoeg bewijs is wordt jij unbanned en kan jij weer op de server spelen. Dit gebeurd niet vaak dus verwacht niet teveel.


    Q: Waarom is het niet zeker dat ik unbanned wordt? Terwijl ik niet degene was die de hacks/cheats gebruikt heeft!
    A: Nou, wie kan ondervinden dat dit niet een tweede keer gebeurd? Het is nooit zeker, als het één keer gebeurd kan het ook zo een tweede keer gebeuren. Dit is de reden die het meest voorkomt.


    Q: Ik ben verbannen op het IRC netwerk, unban mij!
    A: GamerX maakt deel uit van het irc.tl netwerk, GamerX is niet voorantwoordelijk voor deze netwerk bans.

    Credits to Bloodcell/Delija
    Last edited by Beer; 18-05-16, 11:21 AM.

  • #2
    Moet dit niet gelockt worden?

    Comment


    • #3
      Originally posted by Jan_Buurman[OMB] View Post
      Moet dit niet gelockt worden?
      Ik zou niet weten waarom. Mochten mensen eventueel vragen hebben dan kunnen ze dat alsnog vragen zoals jij nu doet.

      Comment


      • #4
        Originally posted by Beer View Post
        Ik zou niet weten waarom. Mochten mensen eventueel vragen hebben dan kunnen ze dat alsnog vragen zoals jij nu doet.

        Is goed (y)

        Comment

        There is currently 1 user online. 0 members and 1 guests.

        Most users ever online was 15,681 at 08:23 AM on 17-06-20.

        Working...
        X