Announcement

Collapse
No announcement yet.

[Handleiding] KVIrc Instaleren en Registreren/

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • [Handleiding] KVIrc Instaleren en Registreren/


    ------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    KVIrc is een gratis draagbare IRC client gebaseerd op Qt GUI toolkit. KVirc is geschreven door Szymon Stefanek en de KVIrc ontwikkelings team met de bijdrage van verschillende ontwikkelaars over de hele wereld.

    Deze handleiding is het meest gebaseerd op de IRC client 'KVIrc'. Dit is de tweede meest populaire IRC client. KVIrc is voor de mensen die niet veel snappen van Mirc.

    ------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    DOWNLOAD LINK:
    ftp://ftp.kvirc.de/pub/kvirc/4.2.0/b...quilibrium.exe
    ------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    Deze tutorial word stap voor stap uitgelegt, zodat je het beter zult begrijpen.

    STAP 1 - INSTALATIE


    STAP 2 - NADAT JE HET GEINSTALEERD HEBT


    STAP 3 - HET TOEVOEGEN VAN KANALEN EN ANDERE DINGEN


    STAP 4 - REGISTREREN EN CONNECTEN.

    -------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    Meest voorkomende spelers IRC commands:

    Type !say <bericht> - Om iets te zeggen via IRC naar het spel toe.
    Type !pm <speler ID> - Om een prive bericht naar iemand te sturen die in-game is.
    Type !admins - Om de lijst te weergeven met de Online Admins.
    Type !tps - Om de lijst te weergeven met de Online Tps (Trusted Players).
    Type !tp - Om de totale hoeveelheid spelers te weergeven die in-game zijn.

    Voor meer vragen, laat een berichtje hier achter of zend me een prive bericht in-game.

    Deze tutorial is gemaakt door Toxic_Ro, ik heb het alleen vertaald naar het Nederlands. Dus de credits gaan naar hem.

    Credits to Toxic_Ro

  • #2
    Gozer ik heb dit dus geprobeerd maar het lukt niet
    Hij kan niet verbinden met de server ik praat wel gewoon via de normale IRC

    Comment

    There is currently 1 user online. 0 members and 1 guests.

    Most users ever online was 15,681 at 08:23 AM on 17-06-20.

    Working...
    X